ForumRegels

Go down

ForumRegels

Bericht van Admin op vr jul 11, 2008 7:01 pm

Vrees de verschrikkelijke forumregels.

Voor jullie gemak heb ik alle onderdelen opgesplitst zodat jullie niet eeuwig moeten zoeken om een onderwerp te vinden.

Voorstellen
Voor alle nieuwe leden staat daar een lijstje die je kunt invullen. Dat duurt hooguit een minuutje maar het zorgt er wel voor dat wij hier weten wat voor een nieuwe personen we binnen halen. ^^
Meld je alsjeblieft niet aan als je hier maar n keer komt.
Hier is het lijstje
Naam;
Leeftijd;
Waar je woont;
Je school/klas;
Wanneer je jarig bent/hoe oud;
Hobbies;
Fav. muziek;
Fav. band;
Fav. TH-er;
Hoe je eruitziet;
Karakter achtig iets;
De rest die je kwijt wilt;

Eventueel foto, als je die hebt, en wilt plaatsen.

Je kan ook de vragenlijst van mij jatten

Accountschoonmaak
Eens keer in de zoveel weken houden we hier een ledenlijstschoonmaak. Dit houdt in dat alle leden die 8 weken niet hebben ingelogd, worden verwijderd. Als je niet wilt dat jou account wordt verwijderd log dan gewoon toch af en toe even in.

Namen
Dit is een Tokio Hotel forum, dat is vrij duidelijk lijkt mij, daarom hebben we liever geen namen die iets van de band bevatten. Gewoon je eigen naam, of nickname, is goed. Dan herkennen we je beter, en het ziet er netter en persoonlijker uit. We zijn hier allemaal fan van TH dus je hoeft jezelf echt niet te bewijzen door dat in je naam te zetten.
Verder hebben we ook liever geen tekentjes in de namen.

Typwijze
O ja, dit is een heel belangrijk punt op dit forum. Misschien hebben jullie het al gezien bij verschillende posts, maar het moge duidelijk zijn dat we ons hier graag goed aan de ABN-regels houden? Gewoon typen zoals je ook zou doen op school, dat maakt het een stuk overzichtelijker. Breezeren is hier dus not done
Dit houdt ook in dat je niet te veel smileys gebruikt. Tuurlijk zijn ze er maar om in elke zin een smiley te verwerken is toch uitermate irritant om te lezen.

Priv sfeer van de band.
Ja, we zijn dan wel een Tokio Hotel forum, maar sommige onderwerpen zijn verboden. Hierbij hebben we het bijvoorbeeld over hun woonplaats, of andere dingen die absoluut niet met de band te maken hebben. De geaardheid van de bandleden, en eventuele vriendinnen/vrienden uitgezonderd.

Fanfictie
Ja fanfiction, of gewone fictie is op dit forum een groot onderdeel. Er zijn speciale regels voor de Fanfiction topics. Die vind je hier
Reacties
O ja, ook dit is een belangrijk onderwerp. We verwachten hier van je dat je reacties met inhoud geeft. Spam wordt tegengegaan door alle Mods & Admins. Af en toe een nutteloos berichtje ok, maar zodra je het hele forum onderspamt maak je ons boos. En dan wil je ons niet kennen _O_
De reacties bij FFs die enkel meer, of iets in die trant bevatten zijn dus out.

Kritiek.
Als je een verhaal schrijft en je vraagt om kritiek wees dan niet bang het te krijgen, want ja er zijn mensen die het dan ook keihard in je gezicht zeggen. Als je daar niet tegen kunt, moet je er ook niet om vragen.

Dubbelposten
Ja. Dit kan in verschillende manieren opgevat worden - je kan met opzet dubbelposten of per ongeluk. Per ongeluk dubbelposten is geen probleem, schiet even een mod aan en die zal het waarschijnlijk wel voor je willen verwijderen.
Expres dubbelposten is iets anders. We vinden het ok als het af en toe voorkomt maar zorg ervoor dat het niet zo is dat bij een topic, 9 berichtjes van jou staan en n van iemand anders. Dat is dus t.

Signs en avatars
Nouja, opzich niet zo veel regels hiervoor - alleen een limiet. Avatars niet hoger dan 120 pixels, sigs niet breder dan 700. In verband met pagina-uitrekkingen en zo.

Tokio Hotel
Oke, dit is belangrijk voor de niet fans. Kijk dit is een Tokio Hotel forum eh, dus als je ze niet geweldig vind is dat best, tot op het moment dat je ze gaat lopen afzeiken. Als je dat doet, dan zullen we je met zn allen aanvallen. We zijn hier allemaal fan, op misschien een enkeling na, en we hoeven onze favo band dus niet de grond ingebitcht te zien worden.
Dus laat fans, fan zijn.

Ruzie
Ehm ja, nou het lijkt een beetje een open deur maar ga hier alsjeblieft gn ruzie maken. Natuurlijk heb je het recht op vrijheid van meningsuiting maar op het moment dat het vijandig wordt tegen een ander moet je stoppen. Respecteer mensen met een andere mening en ga ze niet lopen afbitchen mocht je het niet met ze eens zijn. Dat zou je zelf ook niet willen toch? Mocht er toch ruzie ontstaan, vecht dat dan lekker op msn of in pb's uit, en niet in het openbaar. Als het echt erg wordt pm een mod met wat ze zeggen.

Schelden
JA! Je mag hier schelden. Hoera hoera, wat een vrijheid! Wij hebben er geen scheldwoordenfilter op zitten of zo. Je mag je frustraties zo uiten zoals je zelf wilt. Als het maar niet tegen elkaar is. Hiep hiep hoera voor ons! Yay

Mods en Admin.
Ja het is dus de bedoeling dat dit forum goed blijft lopen en dan hebben we wel goede mods nodig. Je mag ons noemen hoe je wilt mocht je de namen niet onthouden. Wij zijn hier puur en alleen om jullie te helpen met het oplossen van problemen, en dus niet om jullie te pesten. Je kunt gerust naar ons toekomen, we bijten niet (hard)

Verwijderen van fics op topics
Nee - er wordt hier niets verwijderd. Gewoon omdat dat slecht is voor het postenaantal. Eventuele kleine reacties kunnen wl verwijderd worden. Als je een van je fics of topics wel 'weg' wil hebben moet je me dat even zeggen, dan verplaats ik, of een andere Admin hem naar archief of onafgemaakte verhalen en zet er een slotje op.

Msn
Ja, je mag m'n msn, die staat op mijn pro. Meestal accepteer ik gewoon iedereen die mij toevoegt behalve als ik echt mega chaggie ben.

En dan als laatste, heel veel plezier hier!
Admin

Vrouw Aantal berichten : 68
Leeftijd : 25
Hobbys : Muziek luisteren, Dansen, Hockeyen
Favoriet van Tokio Hotel : Bill en Tom [Twincest:V]
Registration date : 30-06-08

Profiel bekijken http://tokiohotel.forumactief.com

Terug naar boven Go down

Terug naar boven

Permissies van dit forum: